نی نی ناز مامان بیا

سخنی با تو خدای مهربان من

1393/3/3 13:34
نویسنده : سعیده
448 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من میدانم که تو هیچ گاه بنده ایی رو به حال خود رها نمیکنی مگر از روی حکمتت.

اما باور کن که این بنده تو طاقتی برایش نمانده که باز هم صبر پیشه کند.

دلم خسته است گاهی فکر میکنم تحمل عبور ثانیه ها را هم ندارد .

 

 

 

25 ماه انتظار کشیدم ماه پیش هم با این همه آمپول و قرص نینی دار نشدم دوباره با و جود مخالفتهای همسرم روز دوم  دوره ام رفتم دکتر و دوباره این ماه هم برایم آمپول نوشت میگفت این که لوله انسداد داره مهم نیست ایشاله با همون یکی میشی من هم عصر همون روز مدارک پزشکی ام رو برای خانوم دکتر فرستادم در تهران طبابت میکنه و کارش عالیه ایشون نظرش بود دیگه اگر با این دوره جواب نگرفتم دارو مصرف نکنم و حتی یک دوره برای استراحت تخمدان قرص ال دی بخورم و بعد برای لاپراسکوپی اقدام کنم از اون شب تو دلم آتیشه نه درست میخوابم نه فکرم راحته من هم از عمل جراحی میترسم هم دلم میخواد زودتر بچه دار شدم .

خدایا تو میدونی بنده ات چی داره میکشه خودت کمکش کن ازت میخوام با تمامی بند بند وجودم که این ماه جواب انتظارهای منو بده که انشاله دیگه کار به جراحی نرسه پروردگارم نگاهم تنها به امید توست منو دست خالی از در خونت بر نگردون.

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

الناز
13 خرداد 93 15:04
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! چشم عزیزمممممممممم ممنونم از نظرت -------------
منوص
29 تیر 93 23:42
سلام عشق من قربونت برم کجایی که دلم برات یه ذره شد بی وفا یه سری به ما بزن دلتنگ ونگرانتم عزیزم انشاا..... تو این شبهای قدر حاجتتو از خدا میگیری گلم وبا خبر مامان شدنت میای پیشمون
میترا
27 مرداد 93 19:54
نـــــگــاهـت بـه آن بـالــآ بـاشــــــد تــــــــا “دلــــــتــ” از آدمــــــهــای ایــــن پــایــیــن نـگــــــیـرد تـــنـــهـــآ “خُـــــــــــــــدا” رو صـــــدا کُـــــن تـــــنـــــــــــها “خُـــــــــــــــــــداســـــت” که مـــیـــ مـــانــــــــــــــد
میترا
5 مهر 93 21:01
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
مهسا امیدی
23 مرداد 94 11:52
سلام به شما پدر و مادر گرامی بخصوص به نی نی کوشوله عزیز نی نی تون خیلی قشنگه انشالله به حق محمد خوش بخت بشه و زیر سایه پدر مادر سالیان سال خوش باشه . . به فروشگاه من سر بزنید خریده ارزان کارت شارژ با قیمت فوق العاده قربونت بشم. خواهش میکنم عزیزم لینک فروشگاهم رو بذاری تو وب این فرشته نازنین. . . خریده عمده و ارزان کارت شارژ www.sharjj.ir