نی نی ناز مامان بیا

سلام برتو فرشته آسمونی

1392/5/24 15:22
نویسنده : سعیده
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو نی نی ناز مامان . عزیز من الان یک سال و نیم هست که مامان انتظار اومدنت رو داره ولی تو براش ناز میکنی و نمیای تو دلش .

امروز خیلی دلم شکسته خودت از خدای مهربونی که پیشش هستی بخواه که زودتر بهت اجازه بده که بیای مامان رو از تنهایی در بیاری . بگو مامانم اینبار دلش نشکنه بگو مامانم دیگه طاقت نداره انقدر غصه بیاد تو دلش . 

نی نی ناز مامان امیدوارم این هفته متوجه بشم که تو داری میای .

پسندها (1)

نظرات (3)

مینا
24 مرداد 92 16:40
امیدوارم هر چه زودتر صاحب یه نینی خوشگل و سالم بشید


خوشحال میشم وب من هم بیاید.






مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
آدرس وبلاگت چیه خاله؟






خواب گو
24 مرداد 92 16:47
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنونم از نظر لطفت
مامان خانومی
24 مرداد 92 21:14
سلام
من اولین لحظه ای که وبت رو زدی تو نینی بلاگ اومدم ولی نظر ندادم امیدوارم خدا دامنتو سبز کنه بیا وبم تا باهم دوست بشیم


مرسی آدرس وبلاگت چیه عزیزم؟