نی نی ناز مامان بیا

باورم نمیشه

1392/7/29 14:17
نویسنده : سعیده
252 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت دیشب شب تولدم بود از اول این ماه همش از خدا خواستم شب تولدم بهترین هدیه رو به من بده 

اما دلم خیلی تیر میکشید و من خیلی نا امید شده بودم اومدم به بچه های نینی سایت گفتم همشون گفتن بیخودی نگرانی تا امروز صبح حالم بدتر شده بود مدام غصه میخوردم دل دردام بیشتر مثل پری شده بود .

روز 25 پری بی بی گذاشته بودم منفی بود میترسیدم امروز که روز 28 هست بزارم بازم منفی باشه اما ظهر شدیدا خوابم گرفته بود رفتم اول یه بی بی گذاشتم در نهایت نا باوری دیدم هر دو خطش پر رنگ شد .

خداااااااااااااااااااااااااااااایا به خاطر این هدیه ی عزیزت تو روز تولدم شکرت 

جالب تر اینه که از اولین تاریخ آخرین پری دیدم 10 تیر روز تولد باباش به دنیا میاد .

از خدا میخوام هر کس که آرزو داره نی نی دار بشه هر چه زودتر دامنشون سبز بشه الهی آمیین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
30 مهر 92 16:40
هورا مبارک باشه مواظب کوچولو باش
سعیده
پاسخ