نی نی ناز مامان بیا

بازم نیومدی

1392/8/8 1:07
نویسنده : سعیده
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من میدونم یه روزی حتما میایی  و دل مامانی رو شاد میکنی دوباره بی بی چک مامان مثبت کاذب شد دوباره مامانی شوک شد دوباره یه شب دیگه مامانی شب تا سحر اشک ریخت

اما میدونم یه روزی میایی و دل منو شاد میکنی عزیزم بی صبرانه منتظر اون روزم نفس مادر

رفتم دکتر برای این ماه برام لتروزول نوشت دوباره 14 باید برم سونو و دوباره تکرار و تکرار اما این ماه فقط از خداوند بزرگم یاری میخوام . 

خداوندا کمک کن تا همه منتظرها و من زودتر دامنمون سبز بشه 

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهارره
13 آبان 92 14:55
سعیده جون وقتی فهمیدم واقعا ناراحت شدم چون میفهمم که چی میکشی منم 6 ماهه منتظرم ولی مطمانم ایشالا با هم مامان میشیم خیلی خیلی خیلی زود برات یه عالمه دعای خیر دارم و بی صبرانه منتظرم زودتر خبر مامان شدنتو بشنوم
سعیده
پاسخ
ممنونم بهاره نازنینم انشاله فقط امیدم به خداست
فاطمه
14 آبان 92 12:48
سلام منم الان 6 ماهه که دارم دایم دارو مصرف میکنم و سونو میرم اما خبری نمیشه خدا رو به حرمت ماه محرم و آدم های معصومش قسم میدم که همه ی مامان های منتظر به زودی زود نی نی هاشونو صحیح و سالم بغل بگیرن الهی آمین