نی نی ناز مامان بیا

هدیه ی بهشتی خوش اومدی به زندگی

1392/5/26 11:09
نویسنده : سعیده
804 بازدید
اشتراک گذاری

خدایاباورم نمیشه به این سرعت جواب دل شکسته منو دادی تا همین پریروز داشتم زار زار گریه میکردم دیشب به دلم افتاد که شاید این دفعه دیگه حتما خدا جواب منو داده . نی نی مامان دیشب باباتو راضی کردم که بریم تست بخریم بابای مهربونت هم مثل همیشه گوش کرد وقتی اومدیم خونه دوست بابا اومده بود دم در منم با وجود این که میدونستم تست رو اول صبح میزنن دلم طاقت نیاورد و با کمال ناباوری دیدم که مثبته و خدا تو رو دل مامانی گذاشته نمی دونستم چه کار کنم و از ذوق تا چند دقیقه اشک میریختم تا بابات اومد و بهش گفتم که یه نی نی تو راه داریم بابات هم خیلی ذوق کرده بود .خداوندا سپاس فروان از تو از خدا میخواهم هر کس آرزوی بچه دار شدن داره زود زود بهشون بده آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رومینا
26 مرداد 92 11:31
سعیده جون بهت تبریک میگم که مامان شدی. مراقب خودت و نی نی باش


ممنونم عزیزم چشم حتما مرسی از لطفت
فاطمه
26 مرداد 92 13:22
سلام
مامان عزیز
بهت تبریک میگم
منم مثل شما دارم انتظار میکشم که یه فرشته بره تو دلم بشینه
تا الان که نشده
لطفا با اون فرشته کوچولو که تو دلت داری برام دعا کنین


حتما عزیزم براتون دعا میکنیم زود زود نی نی دار بشید.
مریم
1 شهریور 92 11:32
اشکال نداره عزیزم عوضش دفعه ی بعدی دوقلو میاد ناراحت نباش بالاخره که میاد عزیزم


وای مرسی من عاشق 2قلو هستم