نی نی ناز مامان بیا

ویرانی

1392/5/28 11:35
نویسنده : سعیده
113 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره همه چیز ویران شد ویرانی جزیی از زندگی من شده .

الان که دارم مینویسم دوباره نابودم همه ی آرزوهای قشنگم برای فرزند عزیزم .

انقدر از 2 تا بیبی چک گذاشتن و مثبت بودنش امیدوار بودم که دیروز بعد از 2 روز رفتم آزمایشگاه با یک شوق عجیبی . به من گفت جواب عصر ساعت 5 بعد از ظهر آماده است رفتم خونه مامانم .مامانم هم کلی ذوق زده گفت چی هوس کردی !!!!!!!!!!!!

ظهر رو به انتظار به بعدازظهر رسوندم مامانم التماس کرد که من میرم جواب رو میگیرم .منم دیدم خیلی ذوق داره قبول کردم .

اما تا اومد با لبخند تلخی که منو نرنجونه جواب رو داد به دستم من به حالت بهت زده نیم ساعت به برگه خیره شده بودم حتی یک درصد انتظار منفی شدن نداشتم اما جواب منفی بود. نمی دونستم چی بگم فقط وبرون میشدم و صدای ویرانی...............................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماماطهورا
28 مرداد 92 19:11
عزيزم خودت و ناراحت نكن من مطمئنم كه آزمايشت اشتباه شده دوباره آزبده انشالله اين بار بتات زيادميشه وني ني روئيت ميشه
فاطمه
29 مرداد 92 13:16
سلام عزیزم
تو رو خدا اصلا خودت رو ناراحت نکن منم الان چند ماهه دارم تلاش میکنم و هر ماه این دنیا رو سرم خراب میشه
اما امیدمو از دست نمیدم و دوباره توکل میکنم
برای شما هم حتما یه حکمتی داشته عزیزم
بیا برا همدیگه دعا کنیم
شاید اینجوری زودتر به آرزومون برسیم


ممنونم فاطمه جان انشاله