نی نی ناز مامان بیا

دوباره انتظار

1392/6/3 11:49
نویسنده : سعیده
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من 

این ماه دوباره تلاش ها از سر گرفته شد . فقط این ماه دل نگرانی مامان بیشتر شده که نکنه بعد از تست pct بفهمم بابایی هم مشکل داره اما هنوز توکلم بر خدا هست و امیدوارم که تو زود زود میایی . الان مامانی داره تو این روزا قرص کلومفین میخوره که اصلا هم بهش نمی سازه به بابایی میگم من هم قبل بارداری ویار دارم هم بعدش  . اما عزیزکم باباییت خیلی صبوره خیلی بیشتر از مامانت موقعی که این ماه دیدم اون امیدواری با اون وضع فجیع نابود شد فقط و فقط بابایی به من دلداری می داد و منو آروم میکرد . فقط یه قول بده که دیگه بیش از این مامانو اذیت نکنی و زود زود بیای.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه
4 شهریور 92 10:11
سلام عزیزدلم
منم الان 4ماهه دارم تلاش میکنم
هرماه قرص کلومیفن و دوفاستون میخورم
دمای بدنم رو هرروز صبح دارم اندازه میگیرم
از تست های تخمکگذاری هم استفاده میکنم
که روز دقیق تخمکگذاری رو پیدا کنم و ...
اما هر 4ماه تلاشم نقش بر آب شده
دیروز دوباره تست تخمکگذاریم هر دوتا خطش پررنگ شده یعنی امشب تخمک گذاری دارم اما دمای بدنم امروز صبح کمتر نشده
فکر کنم به خاطر استرسه که رو تموم زندگیم اثر گذاشته
برات دعا میکنم
برام دعا کن


فاطمه جان هر چی صلاحه خدا خورش میده ماها باید استرسمون رو کنترل کنیم تو این 4 ماه فولبکولهات چه اندازه هستن؟
مامان محمد جان
5 شهریور 92 12:48
سلام بانو

چه طور بی بی چک درست بود؟

بعضی وقتها جواب آزمایش خون منفی میشه. ول یادم بارداره

خواهر من ماه دوم که بود رفت آزمایش خون و جواب منفی بود تا اینکه در چهار ماهگی با تکون پسرش متوجه شد بارداره

براتون ارزوی موفقیت دارم







مامان محمد جان
5 شهریور 92 12:50
خونریزی داشتی ؟ که یقین پیدا کردی؟
شاید حالت تهوع به خاطر بارداریه؟


آره عزیزم خونریز بود مرسی از همدردیت
مریم
5 شهریور 92 19:30
نگران نباش عزیزم زد می یاد و با هم دیگه زندگی می کنید


مرسی مریم جان
دریا
9 شهریور 92 14:09
سلام عزیزم

نگران نباش توکلت به خدا باشه مطمئن باش خدا بنده هاشو نا امید نمیکنه ان شاالله به زودی مامان میشی







مممنونم دریا جان مهربونم